Aktualności

21. April 2017

Hoyer wzmacnia swoją obecność w internecie

Nowa strategia cyfrowa ma zwiększyć obecność firmy Hoyer w internecie. Jej pierwszym etapem jest całkowita przebudowa witryny internetowej Hoyer, która w swej nowej odsłonie zostanie uruchomiona w maju. Będzie bazować na responsywnej konstrukcji sprzężonej ze specjalnie zaprojektowaną funkcją wyszukiwania.

Zarówno nowi, jak i dotychczasowi klienci niedługo doczekają się szybciej działającej, prostszej i znacznie bardziej przyjaznej w obsłudze strony internetowej Hoyer. Całkowicie nowa platforma internetowa firmy ujrzy światło dzienne w maju, a użytkownicy na pewno odczują znaczną poprawę komfortu użytkowania.

„Witryna internetowa to nasz wizerunek na świecie i dlatego tak ważne jest to, aby pokazywała, kim jesteśmy jako firma. Nowa strona internetowa zastąpi obecną, która istnieje od 2010 roku. Od tamtego czasu wiele się zmieniło zarówno w świecie cyfrowym, jak i w samym Hoyer. Obecnie mamy wiele nowych produktów i nowych klientów, a my sami staliśmy się znacznie bardziej globalni” – mówi Jonas Løgstrup Hansen, marketing manager w Hoyer.

Funkcja wyszukiwania w centrum uwagi

Jednym z celów stawianych przed nową witryną internetową jest przyspieszenie i ułatwienie wyszukiwania produktów i dokumentacji. Z tego właśnie powodu całą nową stronę zbudowano na fundamencie kompleksowej i specjalnie zaprojektowanej funkcji wyszukiwania, która pozwala na odnalezienie kluczowych danych, np. wymiarów produktów, specyfikacji materiałów lub certyfikatów. Dzięki temu użytkownicy będą mogli zlokalizować właściwy produkt lub usługę bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy o danym produkcie.

„Podczas tworzenia nowej witryny korzystaliśmy z wywiadów przeprowadzonych z klientami oraz z rozmów, które odbyły się wewnątrz naszej organizacji. W ten sposób dowiedzieliśmy się m.in., jak ważne jest uproszczenie procesu nawigacji oraz udostępnienie skutecznej funkcji wyszukiwania, aby znajdowanie właściwych informacji stało się proste i szybkie. Takie funkcje mogą być przydatne, gdy klienci będą potrzebować informacji o projektach, a szybkość ich odnalezienia będzie miała kluczowe znaczenie. Wtedy będą mogli od ręki odnaleźć te informacje, których potrzebują” – wyjaśnia Jonas Løgstrup Hansen.

Nowa witryna internetowa nie oferuje wyłącznie ulepszonej nawigacji i funkcji wyszukiwania, ale jest także responsywna, co oznacza, że dopasowuje się automatycznie, jeżeli jest przeglądana na smartfonie lub tablecie.

Klienci chcą poznać firmę Hoyer w internecie

Nowa strona internetowa to pierwszy krok w kierunku realizacji całościowej strategii cyfrowej Hoyer – wkrótce pojawią się nowe funkcje i usługi.

„W przyszłości będziemy stopniowo wzmacniać nasz wizerunek cyfrowy. Bardzo wyraźnie dostrzegamy, że rynek i klienci domagają się większych możliwości komunikacji online z naszą firmą. Również my sami chcemy lepiej wykorzystywać posiadane dane, aby poprawiać własną wydajność. To przecież element działalności naszej firmy” – dodaje Løgstrup Hansen.

Nowa witryna internetowa zostanie uruchomiona w maju 2017 roku. Wejdź na stronę hoyermotors.com 

Newsmail signup

Otrzymuj najświeższe informacje

Zapisz mnie

Imię i nazwisko*

Tytuł*

Firma*

Kraj*

E-Mail*

* required fields

Wybierz :





Usuń subskrybcję